Vacature Teamleider Accounting

Locatie: Arnhem
Soort: Permanent | 36  uur per week
Status: Open

“Werken bij Cito betekent een mooie kans om door te groeien binnen een zeer plezierige werkomgeving”

Liesbeth Burghart, Your Finance Recruiter

Organisatie en Functie:

Als je het pand bij Cito in Arnhem, direct gelegen naast Arnhem CS, binnen loopt voel je direct een goede vibe. Een grote binnenplaats, voorzien van veel groen, biedt ruimte om met elkaar af te spreken, kennis te delen en plannen te maken. Lunchen? daar kijk je naar uit met dit goed verzorgde horecaplein. Ook leuk om met collega’s af te spreken, er is een gezellige ruimte beschikbaar.

Cito gelooft in een wereld waarin iedereen een eerlijke kans krijgt om zich te ontwikkelen. Daarom maken ze leren zichtbaar. Zodat met vertrouwen de volgende stap gezet kan worden. Bij hun staat de vraag centraal. Uiteraard de toetsvraag, maar ook de vraag achter die vraag. Zodat ze samen met onderwijsprofessionals, klanten en stakeholders hun expertise en ervaring kunnen inzetten om de toekomst van het onderwijs mee vorm te geven.

Werken bij Cito betekent werken binnen een organisatie waar men oog heeft voor de medewerker. Men staat open voor je ideeën en wil je kansen bieden om door te groeien. Er heerst een gevoel van saamhorigheid om gemeenschappelijke doelen met elkaar te willen bereiken.

Ben jij een doorgewinterde professional in de financiële administratie met leidinggevende competenties of ambitie? Vind jij juist die combinatie van aansturen en meewerken aan de inhoud interessant? Dan kom ik graag met je in contact!

Wat ga je doen als Teamleider Accounting?

  • stuur je een team van 5 medewerkers aan;

  • verzorgen jullie samen de gehele financiële administratie van Cito en haar verschillende bedrijfsonderdelen (Stichting en BV);

  • ben je (eind)verantwoordelijk voor o.a. het opstellen, beoordelen en verwerken van complexere mutaties, zoals voorzieningen, overloop, kostenverdeling op kostenplaatsniveau en tussen de entiteiten, immateriële en materiële vaste activa;

  • beheer je en hou je toezicht op de volledigheid en kwaliteit van het totale grootboek;

  • ben je medeverantwoordelijk voor de verslaglegging (opstellen van jaarrekeningen en publicatierapporten) en lever je een bijdrage aan de tijdige en juiste maand-, kwartaal- én jaarafsluiting;

  • ondersteun je o.a. bij de voorbereiding van de accountantscontrole;

  • rapporteer je direct aan de directeur Corporate Finance.

Competenties en vaardigheden die we zoeken:

Je bent een teamspeler met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je communiceert open en helder, hebt geduld en geeft niet snel op.
Daarnaast vind je een gezonde portie humor op zijn tijd belangrijk.

  • Een afgeronde bedrijfseconomische/bedrijfskundige opleiding op hbo-niveau (Accountancy, SPD of soortgelijk);

  • Ruime ervaring in een relevante functie binnen een complexe bedrijfsadministratie of je hebt ervaring bij een accountantskantoor;

  • Je bent vaktechnisch goed onderlegd en geïnteresseerd en begrijpt de context van financiële transacties in zijn geheel;

  • Je hebt al enige leidinggevende ervaring of de ambitie om deze stap te maken;

  • Je bent analytisch sterk en hebt oog voor effectiviteit en efficiency.

Wat zij bieden:

Een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid waar eigen initiatief wordt gewaardeerd. Ze heten je warm welkom in een vrolijk team dat al de nodige ontwikkelingsslagen achter de rug heeft en zich met trots verder ontwikkelt.

  • Een salaris van maximaal € 4.744,- (schaal 10) bij een fulltime dienstverband (36 uur), passend bij jouw kennis en ervaring;

  • Een jaarlijks Individueel werknemers budget (IWB) van 136 uur per kalenderjaar (bij een fulltime dienstverband), inzetbaar voor bijvoorbeeld een opleiding naar eigen keuze, extra verlof of een uitkering in geld;

  • Een eindejaarsuitkering van € 1.500, – bruto;

  • Opname in het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds, waarbij Cito 70% van de inleg verzorgt;

  • De mogelijkheid om je werktijden flexibel in te delen doorafwisselend thuis en op ons kantoor (direct naast het NS-station Arnhem Centraal) te werken;

  • Een thuiswerkvergoeding à € 2,15 per dag én een budget voor de inrichting van je thuiswerkplek van € 500,- (één keer per vijf jaar);

  • Een volledige vergoeding van je woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of een gemaximaliseerde kilometervergoeding van 50 km per enkele reis ongeacht het gebruikte vervoermiddel;

  • Goede ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden;

  • Een laptop en een smartphone.

Sta je open voor een informeel belmoment waarin we verkennen of deze vacature bij jou past?

Liesbeth Burghart
Your Finance Recruiter
06 413 414 30
info@yourfinancerecruiter.nl