Senior Medewerker Personeel- en Salarisadministratie

Locatie: Houten
Soort: Permanent | 38 uur per week
Status: Open
Solliciteer

“Een fantastische functie met heel veel diversiteit en dynamiek, binnen een bedrijf die sterk groeit en goed voor zijn medewerkers zorgt.”

Liesbeth Burghart, Your Finance Recruiter

Bedrijf:

Yippie-jaja-Yippie-Yippie-Yeeeeaaaah!

Your Finance Recruiter werft op exclusieve basis voor Hornbach een nieuwe collega voor de Personeels- en Salarisadministratie!

Bij HORNBACH Nederland werken ruim 3200 collega’s, verdeeld over 16 bouwmarkten, een Klantenservice Centrum en een hoofdkantoor. Het Hoofdkantoor van Hornbach is gevestigd in Houten. Samen met vijf leuke enthousiaste collega’s en een Teamleider ben jij medeverantwoordelijk voor dat alle collega’s maandelijks netjes op tijd hun verdiende salaris ontvangen, dat (cao)-wijzigingen correct worden verwerkt, en dat zij ergens terecht kunnen met vragen over betaling, ziekte en verlof.

Het team maakt onderdeel uit van de afdeling HR, welke in totaal uit 18 collega’s bestaat. De sfeer is goed, collega’s ervaren een prettige werkomgeving en zijn best een beetje trots om voor Hornbach te mogen werken. Het is een werkgever die sterk groeit, waar je gewaardeerd wordt en jouw ideeën serieus worden genomen. Een mooie kans voor jou om in deze functie je ervaring in te brengen en jezelf te ontwikkelen en als je dat wenst door te groeien.

Functieomschrijving:

Je hebt een afwisselend takenpakket op de personeels- en salarisadministratie. Je houdt je ongeveer 70% van de tijd bezig met de salarisadministratie. Samen met je collega’s ben je dagelijks bezig met het salarisverwerkingsproces. Je zorg voor correcte salarisbetalingen en verwerkt mutaties zoals vergoedingen en inhoudingen. Ook werk je veelvuldig in Excel voor het draaien van rapportages en het maken van checklists voor de payroll. Je draagt zorg voor een juiste pensioenaangifte en voor aansluiting met de journaalpost. Je signaleert wijzigingen in de cao en wet- en regelgeving en voert in deze door in onze systemen.

De overige 30% bestaat uit werkzaamheden die horen bij de personeelsadministratie. Je beantwoordt 2e lijns-vragen vanuit onze vestigingen per mail of per telefoon. Daarnaast verwerk je personele mutaties voor in-, door- en uitstroom. Je beheert digitale verzuimdossiers en voert de bijbehorende administratie uit.

Jij schakelt dus moeiteloos tussen verschillende werkzaamheden en je weet je werk goed te organiseren en te structureren. Samen met je collega’s werk je aan het verder professionaliseren van de afdeling en het efficiënt inrichten van alle processen.

Kortom: een afwisselende functie binnen een groeiende organisatie waar altijd iets te doen is!

Competenties en vaardigheden die we zoeken:

  • Een afgeronde PDL-opleiding;

  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring met zowel personeels- als salarisadministratie;

  • Kennis van verzuimbeheer en bijbehorende wet- en regelgeving;

  • Ervaring in een organisatie van vergelijkbare grootte;

  • Beheersing Excel op gevorderd niveau;

  • Helikopterview en stressbestendigheid;

  • Kwaliteitsgerichtheid; je bent punctueel en werkt nauwkeurig;

  • Goede communicatieve vaardigheden;

  • Ervaring met Visma.net is een pluspunt, net als kennis van de CAO Doe-het-zelf;

Wat wij bieden:

  • Een passend salaris, gebaseerd op kennis en ervaring;

  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;

  • Een contract voor 38 uur per week (fulltime) voor 12 maanden met de intentie dit te verlengen naar een vast dienstverband;

  • Resultaatbonus (o.b.v. het organisatieresultaat);

  • Reiskostenvergoeding;

  • Thuiswerkvergoeding voor de dagen waarop je vanuit huis werkt van €2,60 netto;

  • Bij een vaste aanstelling de mogelijkheid gebruik te maken van ons fiets- en aandelenplan;

  • Interne opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;

  • Pensioenregeling; je wil er waarschijnlijk nog niet aan denken maar we hebben het wel alvast geregeld;

  • En vooral; een plek binnen een groeiende familie van doeners!

Sta je open voor een informeel belmoment waarin we verkennen of deze vacature bij je past?

Your Finance Recruiter
Liesbeth Burghart
06 413 414 30
info@yourfinancerecruiter.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld, exclusieve werving wordt verzorgd door Your Finance Recruiter.

Solliciteer