Vacature Administrateur

Locatie: Didam (nabij Arnhem)
Soort: Permanent | 24 uur per week
Status: Open

“Laat de administratie maar aan jou over, bij Tradim kun je een functie verwachten met veel vrijheid”

Liesbeth Burghart, Your Finance Recruiter

Organisatie:

Tradim BV levert als specialist al bijna 20 jaar smart home oplossingen aan de zakelijke markt (B2B). De afzetgebieden zijn voornamelijk Nederland, België en Duitsland. De focus is de afgelopen jaren verschoven van voornamelijk producten voor het dimmen van verlichting naar het slimmer maken van woningen en gebouwen op het gebied van verlichting, beveiliging, binnenklimaat, toegang etc. Hun missie is: Smart Home Oplossingen voor een comfortabeler leven.

De doelgroepen zijn de doe-het-zelf (DHZ)-branche, elektrotechnische groothandels, fabrikanten van designverlichting en lichtbronnen en geselecteerde webshops. Hun klanten zijn onder andere Gamma, Karwei, Hornbach, Bauhaus, 123led.nl en klusspullen.nl.

Daarnaast is er de B2C webshop ET48.COM, het zusterbedrijf van Tradim, die veel Tradim producten rechtstreeks aan consumenten door heel Europa verkoopt.

Tradim BV is gevestigd in het Gelderse Didam, nabij Arnhem en Doetinchem. Met een klein en ambitieus team hechten ze veel waarde aan kwaliteit, klantgerichtheid en teamwork. Dit zijn dé essentiële elementen voor de sterk concurrerende en dynamische branches waarin zij actief zijn.

Functieomschrijving:

Als Administrateur bij Tradim zit jij vol enthousiasme en wil jij je storten op de financiële kant van de zaak! In deze functie ben jij dé expert die de complete administratie op rolletjes laat lopen.

Om je een idee te geven van de werkzaamheden:
  • Verzorgen van de bankverwerking en verantwoordelijk voor het klaarzetten van de betalingen;

  • Verzorgen van de geautomatiseerde facturatie en debiteurenadministratie;

  • Verzorgen van de crediteurenadministratie;

  • Beheer van het grootboek: controles en aansluitingen;

  • Het verzamelen, controleren en aanleveren van salarismutaties ten behoeve van de externe salarisverwerker;

  • Btw aangiften en maandafsluiting verzorgen.

Competenties en vaardigheden die we zoeken:

  • Je hebt een financiele opleiding afgerond met diploma;

  • Je hebt ervaring opgedaan met het zelfstandig voeren van een financiële administratie;

  • Bij voorkeur goede kennis van Exact Online en MS Office (Word, Excel);

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits is een Pre.

Wat zij bieden:

Je komt als Administrateur van Tradim te werken bij een professioneel, klein en ambitieus bedrijf in een veelzijdige functie met daarin een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Je bent flexibel in het indelen van je uren en dagen. De kleinschaligheid van het bedrijf zorgt voor een fijn teamgevoel waar iedereen elkaar kent en vol enthousiasme samenwerkt. De fysieke werkomgeving is heel prettig, modern, licht en ruim. Er zijn veel planten, een mooie keuken en kantine. En het belangrijkste: er is een leuk, laagdrempelig en humorvolle groep van 5 collega’s die je graag willen leren kennen! Je zult goed worden ingewerkt door de huidige Administrateur en Vincent, directeur eigenaar, is er uiteraard voor vragen en vindt het fijn om samen te sparren.

  • Een afwisselende en zelfstandige functie binnen een leuk team;

  • Salaris afhankelijk van ervaring, opleiding en kennis  €3200 – €3900 bruto per maand o.b.v. 40 uur per week;

  • Pensioenregeling bij ASR, premievrij werkgever betaalt 100%;

  • Winstdelingsregeling o.b.v. persoonlijke kpi’s en afhankelijk van bedrijfsresultaat;

  • 25 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek;

  • vakatietoeslag 8%;

  • Thuiswerken is mogelijk tot max 50%;

Sta je open voor een informeel belmoment waarin we verkennen of deze vacature bij jou past?

Liesbeth Burghart
Your Finance Recruiter
06 413 414 30
info@yourfinancerecruiter.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld, exclusieve werving wordt verzorgd door Your Finance Recruiter, Liesbeth Burghart.