Vacature Assistent-Controller

Locatie: Nijmegen
Soort: Permanent | 32-40 uur per week
Status: Open
Solliciteer

“Bij Sempro in Nijmegen, de expert in trim & form en singulation-oplossingen, ligt een mooie kans om de internationale organisatie bij haar groei te begeleiden.”

Liesbeth Burghart, Your Finance Recruiter

Organisatie:

Sempro Technologies B.V.  is dé expert in trim & form en singulation-oplossingen voor de halfgeleider- en micro-elektronica-industrie. Ze combineren uitgebreid analytisch onderzoek met de best beschikbare expertise om voor elke klant de optimale oplossing te creëren.

De teams van Sempro Product Support, Service en Engineering bevinden zich in Nederland, Maleisië, China en Amerika (Manufacturing op eigen locaties in Maleisië en China). Hiervan uit werken ze naadloos samen om snel en efficiënt oplossingen te leveren van topniveau zonder concessies te doen aan kwaliteit of service. De klanten bevinden zich wereldwijd op de markten: automotive, energy, health en space. Regelmatig is Sempro wereldwijd te vinden op beurzen waar zij vaak koploper zijn in innovatieve machines. Vanuit de overheid ontvangt Sempro ook subsidies voor het doen van ontwikkelingswerkzaamheden. De bedrijfscultuur van Sempro is absoluut informeel, dynamisch en sterk groeiend. In Nederland, waar hoofdzakelijk de ontwikkeling plaatsvindt, zijn op dit moment een 20 medewerkers in dienst. Daarnaast heeft Sempro op haar eigen Aziatische locaties het productiepersoneel onder lokaal management.

Functieomschrijving:

Ter uitbreiding ontstaat de vacature van Assistent-Controller. In deze functie word je ondersteund door de CFO en de Directeur-eigenaar. Regelmatig zullen jullie met elkaar sparren, rapportages bespreken en met elkaar nadenken om processen te optimaliseren. De administratie van de buitenlandse entiteiten worden in het land zelf gevoerd, er wordt wel maandelijks aan Nederland gerapporteerd waardoor de cijfers kunnen worden geconsolideerd.

Om je een idee te geven van je werkzaamheden:

  • Verantwoordelijk voor het adequaat uitvoeren van de financiële administratie van 3 Nederlandse entiteiten en aansturing van het administratieve en financiële proces van drie buitenlandse entiteiten (Maleisië, China en Amerika);

  • Assisteren bij budgettering en forecasting;

  • Verzorgen van maandelijkse (geconsolideerde) management rapportages;

  • Verwerken van subsidieaanvragen en declaraties (WBSO);

  • Aanspreekpunt voor verzekeraars, accountants en Belastingdienst;

  • Beheren van de intercompany afstemmingen;

  • Aanleveren van personele mutaties aan externe partij t.b.v. de salarisadministratie;

  • Verzorgen van Btw- en ICP-aangiften;

  • Ondersteunen bij het opstellen en controleren van statutaire jaarrekeningen.

Competenties en vaardigheden die we zoeken:

  • Een afgeronde Hbo-opleiding bijvoorbeeld: Finance & Control, Bedrijfseconomie of Accountancy;

  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring;

  • Gevorderde vaardigheden met Excel, ervaring met Exact Online is een pré;

  • Betrouwbaar en nauwkeurig;

  • Hands-on mentaliteit, oplossingsgericht en proactief;

  • Teamspeler, je weet andere mensen te enthousiasmeren en te motiveren;

  • Talenkennis: goede beheersing van de Nederlandse taal en vloeiend Engels.

Wat wij bieden:

Een internationale werkomgeving waar jij de ruimte krijgt om financial control nog beter neer te zetten en door te groeien. Eigen inbreng wordt gewaardeerd en er wordt met elkaar fijn samengewerkt.

  • Een passend salaris afhankelijk van opleiding en ervaring;

  • 25 vakantiedagen;

  • 8% vakantietoeslag;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Pensioenregeling (beschikbare premieregeling);

  • Studiemogelijkheden.

Sta je open voor een informeel belmoment waarin we verkennen of deze vacature past bij een volgende stap?

Liesbeth Burghart
Your Finance Recruiter
06 413 414 30
info@yourfinancerecruiter.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld, exclusieve werving door Your Finance Recruiter.

Solliciteer